Veelgestelde Vragen

Heinekentour

Is de Heinekentour rolstoeltoegankelijk?

Helaas is de Heinekentour niet rolstoeltoegankelijk. Het Heinken Gebouw is een rijksmonument met veel niveauverschil met allerlei trappen en drempels. In de toekomst hopen wij de Heinekentour uit te breiden en rolstoeltoegankelijk te maken.

Is er horecagelegenheid waar ik iets kan drinken of eten?

Ja, de receptie bij binnenkomst is tegelijk een shop en restaurant.

Het lukt me niet om online te reserveren. Kan ik ook via de telefoon tickets bestellen?

De voorkeur gaat uit naar online, zodat we direct uw gegevens hebben. Telefonisch is ook mogelijk, dan maken wij voor u de reservering.

Kan ik bij de Heinekentour tickets kopen?

Ja, u kunt de tickets betalen met pin.

Kan ik een rondleiding boeken / met een groep de Heinekentour bezoeken?

Ja, dat kan zowel via de website als telefonisch. Vanaf 3 personen bieden wij een rondleiding met een echte Heineken connaisseur aan en sluiten we af met een bierproeverij.

Kan ik contant betalen?

Nee, betaling is alleen mogelijk via pin.

Welke maatregelen neemt het Heineken Gebouw m.b.t. COVID-19?

Ons team hanteert ten allen tijde de Covid-19 richtlijnen vanuit de Nederlandse overheid en het RIVM.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem contact op 010 555 5510